Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Skit äckligt!

Jag vill verkligen varna för den extremt äckliga bild som jag nu ska visa.
Alltså är ni väldigt kvackliga av er så kanske ni ska hålla för handen eller så över bilden...



Jag har tvättat håret idag. Detta är EN av TRE högar. Förstår ni nu att jag är orolig på riktigt och inte överdriver? Såhär blir det bara av att jag tvättar det. När jag sen fönar håret så blir det ytterligare en hög. Skit äckligt, jag vet. Jag är vidrig!


Någon som inte är vidrigt är den här



Och inte heller den här




En annan sak som definitivt inte är vidrigt är godis. Det ska tryckas in i huvudet nu!

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michan

Hej.

Du behöver inte alls vara orolig :)

Det är helt naturligt, när du är gravig så tappar du inte det håret du borde och några månade efterförlossningen har vissa hormoner gått ur kroppen och då börjar du tappa det hår du borde tappat under 9 månaders tid därför tappar du MASSOR :)

Jag höll på att driva min kille tokig med allt hår som låg ÖVERALLT.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback