Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ångest...

Ligger lite efter här känner jag. Men det passar mig utmärkt.

Milo hade sina polare här i går. Naomi fattades dock och det skyller vi på mamman som gått och blivit sjuk.

Såhär går det till när bäbisar konverserar


Ebbe, Milo, William


Söta ju!
Milo och William är födda samma dag och Ebbe en dag senare.

Den stora ungen var på pissigt humör när han kom hem och fick va ett par vändor på sitt rum.
Visst ser han ledsen ut över sitt "straff"?



I dag ska jag inte göra ett skit. Ja självklart ska det plockas och tvättas och sådana saker, men förutom det alltså.

I morgon ska stackars Olivia försöka göra något åt mitt numera obefintliga hår. Jag tycker verkligen att lugg är svin snyggt på andra (nästan på alla). Men absolut inte på mig! Jag ser ut som en åttaåring eller något. Jag har klippt lugg ett par gånger och jag vantrivs. Men som jag ser ut i huvudet nu så tror jag tyvärr inte det finns någon annan utväg. Amning=bajsdåligt för håret (iaf mitt) Ni hör ju...Ångest över´t redan!

Nu ska jag dricka kaffe o fortsätta ha ångest!


Note to myself: Ät inte broccoli om du vill slippa byta tre bajsblöjor på natten!


Permalink Babbel/Barn Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Hahaa, ja den där jävla amningen alltså ;)

Postat av: Malin

Minst sagt :)

Postat av: Sophie & Naomi

Åh, vad fina killarna är..och oj vad vi längtar tills nästa träff!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback