Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ledig

I dag är skrotis o jag lediga. Skönt! Har tagit det lugnt här på morgonen o snart kommer Vickan en sväng. Lovely!!!
Kallt ute idag igen. -13 när skrot och jag gick upp klockan 9.30.

Har försökt göra inlägg från min iphone men nu funkar det inte av någon anledning...skit!
Annars har det väl inte hänt så mycket sen sist.

Ska klippa mig på torsdag och sen fixa naglarna på fredag. Funderar på om jag ska föreslå ett besök till ikea i helgen med grabbarna...kan ju ta busfabriken samtidigt så får både jag o Melle ut ngt av det. Hm vad ska jag föreslå till Finast då...Biltema! Där har vi det! Jag är smart idag känner jag;)

Om jag skulle ta på mig lite kläder kanske innan Vickus kommer.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback