Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sååå dålig!

Ja jag vet jag är världens sämsta bloggare...bara skäll på mig för tusan! Meeeen jag vet inte hur många gånger jag försökt blogga från min iphone, och det enda jag lyckas med är att skriva en rubrik. När jag sen ska börja skriva ett inlägg så kommer jag liksom inte dit. Den hoppar över det fältet och går direkt till spara o publicera....Tror man måste ladda hem något program men vart tusan ska jag hitta det???

Livet rullar väl på i vanlig ordning...Fram till igår var det klart att vi skule flytta redan 1:a februari, men så igår ändrade sig tjejen som bor i lägenheten och ville bo kvar till 1:a mars....om jag blev arg? Skulle tro det! Jävla människa. Men men bara 1 1/2 månad kvar iaf så det får väl gå.

I dag är stora o lilla fina tillsammans med E i Rumhult och kör med bilarna på isen. Vi var förra helgen också, men jag har gått o blivit så förkyld (onödigt) så jag stannade hemma idag. Ska ju till fina Vickan ikväll för lite brudhäng och det vill jag för allt i världen inte missa.

Har inskaffat oss ett nytt köksbord (Sussie på jobbet tog vårt gammla) och även en ny tv...kanske jag redan har skrivit förresten? Aja skit samma!  Jaha nähe ok, en liten uppdaterning fick du iaf.

En människa som jag var berred att ge en chans sumpade det totalt! Tråkigt men sant. Även en annan person som jag har lite otalt med verkar komma att röra sig i mitt liv...vet inte riktigt jur jag ställer mig till det, men jag ska tänka över saken o se om jag ger det en chans eller inte!

Må gott
Klem

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback