Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Fredag...

och lite svalare ute. Skönt om du frågar mig.

Gårdagen spenderades hos Vickan, hos arbetsterapeuten och i Almvik.
Hos Vickan blev det lunch och snicksnack. Milla var också där.

Arpetsterapeuten trodde inte alls att det var karpaltunnelsyndrom, utan problemet kom från armbågen där jag också var jävligt svullen. Tryckförband på och återbesök nästa vecka.

I Almvik blev det mys med den finaste. Kaffe och glass fick vi med. Planerade lite inför vår Göteborgsresa den 6/8. Vi flickor kräver ett stopp i Ullared påväg hem också. Grabbarna är måttligt roade över detta kan jag säga...

I em blir det en sväng till Gladhammars kyrkogård där Daniels  pappa ligger begravd. Annrs har jag ingen aning om vad vi ska göra. Winnerbäck spelar på Bökensved (varför där av alla ställen?) ikväll, men är inte så jättestort fan av honom. Kanske man tar en sväng utanför och lyssnar lite? Vi får se.

I  morgon fyller lillasyster år så då blir det kalas för henne. På kvällen är jag gräsänka ( fult namn) då mannnen ska på gallej med jobbet. Jag vill också gå på fest jue!

Lider för närvarande av grava sömnproblem. Jag kan inte sova. Hur mycket jag än vill och försöker går det bara inte. Inget hjälper. Jag ligger o vrider o vänder på mig o blir tokig. Kanske ska ge mig ut och springa en sisådär två mil innan sängåendet? Det värsta är väl att det istället blir en tur till förlossningen då!

Behöver göra något kul i min för närvarande trista vardag. GE MA!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback