Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ordbajs

I går sprang dagen iväg utan att jag gjorde något vettigt igentligen. Jag städade och tvättade x antal tvättar iof, och lekte med Melvin. Sen var vi och handlade färg och tapeter till sovrummet så nu ska det äntligen bli ordning där inne också. Tänk att jag har stått ut i 5 månader (har vi verkligen bott här så länge?) med den där hemska tapeten i vinrött med guldblad! Uäck! Jag ska visa före och efterbilder så ska ni själva få se hur hemsk den verkligen är. Melvin förstod absolut inte varför vi skulle tapetsera om, nä, han gillar faktiskt träden som är på tapeten. Men han godkände den nya och sa att det nog skulle bli lite fint det också. I morgon kommer kära mor och tapetserar,( nej vi tänker inte ge oss på det själva när det är mönsterpass o sånt tjafs) och jag står för målningen. Satan va dyrt det kan va med tapeter. En rulle kostar 559 kr. Tur att vi bara skulle ha en!

Melvin och jag tog oss en promenad till Coop förut och var även inne på Jysk. Avskyr affären men jag har sett en snygg spegel där jag vill ha. Hitta ingen och det var kö till förbannelse så vi orka inte vänta och fråga heller. Skrotis har nu åkt till sin pappa så här här det tyst och tomt...Skönt ett par timmar men sen är det för tyst.

Ikväll ska vi på picknik med Dahl klanen. Blir mys.

Beställer härmed fint väder tills i morgon då Vickan och jag ska äntra någon badstrand. Hela dagen ska vi ligga där o gotta oss.

Puss o kram

Förresten, Niferex SUGER!!!
Förresten igen, NI SUGER på att rösta på mig här!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback