Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Jorå....

Hade det värsta tänkbara uppvaknandet i morse, nämligen M.I.G.R.Ä.N! Fy fan finns det något värre?!
Men efter ytterligare ett par timmars sömn så wedde det ut sig. Hoppade in i duschen och sen bar det iväg ut till Almvik för att fira Maline som fyller år idag. Fint väder blev det och jordgubbar o glass smakade fin fint kan jag lova! Mysigt att träffa flickorna igen. Går på tok för långt mellan gångerna.

Verkar som om skrotis o jag är lika sega idag. Vi sitter som två paddor (den ena väääldigt söt) i soffan och orkar inte ta oss för något alls. Lediga hela dagen i morgon och jag kräver fint väder.

Nu ska jag fortsätta va en padda!

Puss o kram



Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback