Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Slut som människa!

Ja det kan man lugnt säaga att jag är. Har nämligen varit med Melvin och hans dagmamma nere på öppna förskolan idag. 18 barn och jag vet inte hur många dagmammor nere på Stor och Liten. Barn som skrek överallt och sprang omkring som yra höns. Men kul hade dom. Jag dog!

Promenaden hem är ju ett kapitell i sig med den GIGANTISKA mage jag har. I dag har jag även fått bekräftat att jag är super stor, för dom andra dagmammorna frågade när det var dags, och när jag sa september ploppa ögonen ur på dom och så utbrast dom "är det sååå långt kvar"...

På tal om bäbis så har vi gjort vårt första inköp till honom. En åkpåse. Det slog mig att en sån behövs ju till vintern och nu såhär mitt i sommarn kanske det är rea på just sånt. Helt rätt. Beställde den i lördags och idag fanns den i brevlådan. Bra service.
899:- ordinarie pris. Nu 249:-.Det kallar jag ett kap.


Melvin provligger


Ska försöka jaga ner på stan (igen) så småningom med broder och försöka hitta ngt till syster som tar studenten på fredag.

Jobbänka hela långa veckan. I går kom han hem klockan 23 och jag tror inte det blir tidigare ikväll.

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback