Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Varmt!

Men jag klagar inte, bara konstaterar.

Varit på BVC med skrotis och ett syntest gjordes. Det muttrades en del från hans sida igår när jag sa att vi skulle dit. Kolla synen ville han inte göra, för han skulle minsann inte ha några fula glasögon. Ibland tror jag att han är 14 istället för 4... Hur som helst så gick det ju ypperligt och han var så nöjd efteråt. Ett besök på McDonald´s som belöning uppskattades!

Försökte sitta en stund i solen när vi kom hem, men idag är det för varmt för att jag ska kunna sitta stilla.

Nä nu måste jag röra på mig igen för att inte smälta.

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback