Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Försäkringskassan!

Vilket jävla påfund det är! Har sedan i måndags försökt ringa dit. Har jag kommit fram? Nej då. I onsdags sa en vänlig röst: "du har plats 647 i kön. För närvarande jobbar 121 handläggare" Hur i helvete länge skulle jag fått sitta i kö om jag inte lagt på luren? Tills lördag fm klockan 9 eller?!?! Har ringt varje dag hela veckan på olika tider, och från i onsdags är det nu en röst som säger: "just nu har vi hög kundbelastning. Var god försök igen senare" När fan då? Det spelar ju ingen roll vilken tidpunkt man ringer. Det går inte komma fram. Inte kan jag göra mitt ärende via internet heller, för det jag väntar på är ett beslut om min havandeskapspenning gått igenom eller inte, vilket jag innerligt hoppas eftersom jag jobbade min sista dag igår! Förbannade jävla skit, är det snällaste jag kan säga just nu!

Räkningar är väl ett annat jävligt dumt påfund?! Precis betalat dom och det är ju ett fantastiskt nöje varje månad.
Är på krigsstigen rejält idag känner jag, o stackars den som kommer i min väg, det kommer ta hus i helvete direkt!

Saknar min skrot också och det gör inte det hela lättare.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback