Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Klänning!

Vart får man tag på en klänning när man är en tjockis som jag??? Har kollat på jag vet inte hur många sidor på nätet, o visst finns det fina klänningar, men inte som man får plats med en bäbismage i. Många har dragkedja i rygg eller sida och då blir det problematsikt. Jag vill liksom inte ha ett tält på mig, bara för att jag har stor mage.

Någon som har tips om sidor med snygga klänningar? Den ska passa både till vardag och lite festligheter.
Snälla HJÄLP!!!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maline

nelly.se har asmycket klänningar! både till fest och vardag.. lite dyrt kan det vara dock..



PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback