Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Måndag

Japp måndag igen vilket innebär starten på min sista jobbvecka. Har tre dagars arbete framför mig, och sen blir det långledigt för min del. Hoppas dom här sista 3 1/2 månaderna går snabbt tills han i magen kommer, annars blir det nog drygt. Men kroppen min behöver vila, det visar den väldigt tydligt, och det är inte riktigt läge att ignorera kanske. Som tur är har jag skrotis som kommer hålla mig sysselsatt och naturligtvis alla fin fina brudar o grabbar!
Men oj vad jag kommer sakna "pippi-brudarna"....

Har precis klickat hem en klänning. Maline ditt tips gav idag tur. Även att jag varit inne där förut så fanns det idag en klänning jag hoppas ska passa. Tack sweetie!

Hade igår Vickan Danne o Calle här på fika. Alla mina hembakade sju sorters kakor föll i smaken ;-)  

Har en fyraåring som tror att han bestämmer allt här hemma, och han säger det till mig också. Finns väl ingen som kan göra en så förbannad som en trotsig fyraåring? Tror t.o.m att han går in för att testa mina gränser o se hur långt han kan gå. Ena stunden är han den värsta som finns (får man säga så?!) o i andra den mest underbara. Lite schitzo kanske? ;-)

Dusch, packning o lite mat. Sen iväg till jobbet!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback