Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Men va fan!?!?!

Har skrivit två inlägg via iphonen som bara vägrar att ploppa upp. Ja fattert inte. Vad är fel? Säkert något nytt nummer som det ska skickas till nu igen. Hade skrivit två låååånga inlägg men nu kan jag inte komma på vad det var. Blir så trött när saker o ting inte fungerar.

Sola skiner iaf idag på min lediga dag. Melvin o jag ska ner till MVC och lämna kissprov. Hade GBS? bakterien med Melvin och dom vill försäkra sig om att jag inte har det nu också. Jag är ju expert på att få UVI annars!
Melvin e snorig så det står härliga till. Hoppas febern kan slippa besöka oss bara...

Känns som den här veckan kommer slå rekord i att gå långsamt. Eftersom jag jobbade både lördag och söndag så känns det som att det borde vara torsdag i morgon o inte onsdag. Meeen så är ju inte fallet. Ledig i helgen iaf och Melvin ska till farsan Baloo. Undrar vad stora fina o jag ska hitta på då.

Nu får Melle snart ett psykbryt på mig eftersom jag lovat att han ska få spela dator medan jag gör mig i ordning.
Just nu står han på huvudet i soffan och rabblar konstiga meningar på något främmande språk....

Skulle inte bli förvånad om dom "försvunna" inläggen dyker upp nu.

O förresten så är statistiken fortfarande väldigt hög, men dom ända som gett sig till känna är Pippi-Marie och Maline.
Bra tjejer!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maline

hej snutta!



det låter inte kul när du skriver och lägger in inlägg så kommer det ändå inte upp, hmm tråkigt!



hoppas allt bra med dig! :)

Postat av: PippiEmelie

Nu har även jag ökat statistiken på din blogg snötta!! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback