Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sista natten nu då... Min kropp gillert v...

Sista natten nu då... Min kropp gillert visst inte nu i mitt tillstånd. I morgon ska jag ligga i sängen HELA dagen o vila. Stora o lilla fina kommer hem efter 16 så då får jag nog allt masa mig upp;-) Tror skrotis är inne i någon utvecklingsfas som det så fint heter. Han gråter för minsta lilla och blir sur i tvär både nu o sju. Känns t.o.m som han blir trött på sig själv imellanåt... Inte lätt o va liten, o framförallt inte med en gravid mamma som inte har så mkt tålamod för tillfället. Men han är bra go ändå. "sov gott mitt lilla hjärta" sa han till mig innan han somnade. Då glömmer man snabbt att han varit ett monster under dagen! Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback