Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sommar!

Ja idag  har det varit sommar ute. Har suttit i solen ett par timmar och fått lite färg. När jag satt där och gotta mig slog det mig: hur ska jag lyckas få färg på baksidan? Att ligga på mage är bara att glömma, så hur ska jag bära mig åt? Kunde inte komma på någon bra lösning så jag får väl va likblek på ryggen och det.
Något mindre trevligt är tandvärken som kom igår. Varför? Har väl aldrig haft tandvärk annars?!

I natt har vi en gäst i form av storebror. Han skulle ut med jobbet och behövde sovplats. Trevligt!
På tal om gäster så har vi även mindre trevliga gäster i form av myror! Va fan ska dom här inne och göra? I morse när jag kom ut i köket var dom överallt. På golv, diskbämk och skåp. Vidriga små djur som jag gladeligen ska förgifta och döda!!!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback