Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Testing

Har nu lagt till en sån där störig grej, att när jag skriver ett nytt inlägg kommer det automatiskt upp på facebook. Vet inte om jag gjort rätt men det lär väl märkas. För övrigt har dagen bestått av städ, matlagning o lek. Skulle vila efter lunchen, men jag lyckades aldrig somna. Däremot sov Melle som en stock i två timmar. Nu skulle jag nog kunna somna om jag la mig ner.
Bäsis har haft hicka idag. Melvin hade det flera gånger om dagen i magen, undrar om den här också ska det.

Förresten är ni fegisar som inte vågar kommentera på begäran! Så det så!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Får väll ge mig till känna då, för nån fegis vill ja ju inte vara! =) Följer bloggen med intresse, kul att se vad du har för dig om dagarna och man upplever att du har en härlig tillvaro omkring dig! Och som du faktiskt njuter av, och det är inte lika lätt som det är sagt!Skriv på, jag finns här! ;)/ "PippiMarie"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback