Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Verkar som min kamp mot myorna ger vinst t...

Verkar som min kamp mot myorna ger vinst till mig! Ligger ute i solen som en val o svettas. Verkligen sommar idag. Skrotis är på grönt veckoslut med dagmamman och dom har ju verkligen toppen väder. Storebror ligger inne o sover. Lite tung i huvudet idag verkar det som... Blir lite kalas för Melle i em. Pappa m familj kommer då. I morgon blir det ev grönt veckoslut. Ja vill ju också klappa grisarna o kycklingarna. Är visst traktor "race" i morgon och det är ju lycka för skrotis. Nähä nu ska jag svettas lite till! Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback