Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Besiktning

Ett jävla sug har jag. Varenda kväll. Efter chocklad!
Det är as jobbigt. Kaffe och Marabou Premium Mint. Då knuller det i munnen kan jag lova. Jisses!

Melvin kollar på Bolibompa och där är det någon som pratar med skånsk dialekt. Han förstår verkligen inte vad dom säger. - Mamma varför pratar dom på engelska hela tiden?
Haha jag kan hålla med om att skånska är en dialekt för sig...

I morgon ska jag på besiktning. Vet inte riktigt vad som ska göras eller undersökas...
Snälla Vickan följer med och tar hand om dom två vilddjurena. Thanks!

Usch o fy i morgon är det en såndär jobbig onsdag igen då skrotis åker till sin pappi. Avskyr onsdag eftermiddagar som pesten faktiskt.

Nu ska jag försöka lägga den lilla igeln som sitter fast på mig, så jag och storkörven kan mysa ordentligt.

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback