Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Farsan!

Fars dag med allt vad det innebär har avklarats. Klockan är 19.27 just nu och jag vill sova. Vet inte riktigt varför jag är slut som människa idag. Det bara är så.
Har varit i A-rummet även idag. Hunnit med lite tråkgöra här hemma också.
Det som har varit roligt idag är ju självklart att skrotis kommit hem, OCH att jag är med och tävlar här.
Jag med min tur vinner ju aldrig något, men man måste ju försöka. Däremot får INTE ni vara med och tävla, för då minskar ju mina chanser. Ok?!?!

Nu tjuter Milo efter mig.

Puss o kram


Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback