Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Framsteg?!

Precis som alla andra(?) så har jag några små ticks för mig. Inget allvarlig alltså, men tex så räknar jag trappstegen i varje trappa jag går i, önskar mig något varje gång klockan visar lika siffror (typ11:11) och undviker A-brunnar. I går gjorde jag dock ett litet framsteg. Jag gick på en A-brunn! Självklart styrde jag vagnen åt sidan så inte Milo hamnade på den, men jag klev rakt på den. Med flit också, och hör o häpna så har inget förskräckligt hänt ännu. Tror ni jag kan sluta önska saker när klockan visar lika siffror nu? Kan jag kanske sluta få hjärtklappning när någon lägger nycklarna på bordet? Nu ska ni ju inte tro att jag skulle få för mig att tex gå under en stege eller något sådant allvarligt, men kanske kan jag sluta med dom här små tvångsbeteendena.
Jag ska nog testa o se vad som händer. Vågar jag?
Kom nu inte o säg att jag är sjuk i huvudet som håller på sådär för jag vet att ni också har era små ticks!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Petra

Hihi, du är inte ensam Malin :) Jag har mina ticks också ska du veta..hehe..Kram

Postat av: Malin

Skönt o höra Petra. Det ska man ju ha...eller?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback