Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Gå gå gå gå!

Ja i dag har fläsket fått sig en omgång. Jag har gått väldigt mycket. Bra ju!
Såhär såg det ut över Gamlebyviken i morse:


(Det ser mörkt ut men det är det inte. Så tidigt är inte jag uppe)

Milo har hängt med sina småkussar Maja och Elsa. En annan Maja var också med och härjade. Väldigt bestämda damer alla tre, precis som man ska va!
Eftermiddagen har gått i en rasande fart av någon anledning.
Storkörven har bl.a roat sig i badrummet:




Krig i handfatet...

Kära mor har varit här med en ny overall till lillen, och ett par nya skor till den större. Dom har verkligen världens bästa mormor!
Världens bästa mormor har tyvärr haft inbrott i sommarstugan, men Melle kommer ta bovarna för han ska minsann bli polis och jaga ihjäl dom, så om sisådär 20 år är det några som borde va lite rädda!

Brudhäng ikväll igentligen, men mormor besök och även Klittan besök fick mig att stanna hemma. Det är ju som tur är tisdag nästa vecka också.

Ja men vi säger väl så va?

Puss o kram


Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback