Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Grabb-häng!

Stora och mellan är iväg och har grabb-häng. Dom mekar, byter däck, tvättar bil, ja sådana där grabb saker ni vet?! Milo får dras med mig...


Skrotis höll sig frisk igår så det blev samkväm med The Dahl family. Mat, bus och skoj i flera timmar. Vi sov rätt gott allihop i natt kan jag säga.


Jag har typ fått någon slags knäpp i huvudet. I natt drömde jag att jag bakade kakor. Massa kakor. Så idag har jag inte kunnat tänka på annat än just kakor. Ni vet sådana där små fina, perfekta kakor i små fina former i alla möjliga färger och mönster, på ett vackert kakfat.
Jag står där med ett leende på läpparna, ett sött förkläde, öppet fönster med fågelkvitter som hörs och det obligatoriska mjölet i ansiktet, och bakar kakor.  Jag i en blekare variant av Leila bakar kan man säga...
Jag vet inte varför jag tänker på kakor, och framförallt inte kakor som jag bakat. Jag tror inte jag kan baka kakor så värst bra ens...
Aja skit i kakor nu för fan. Här ska drickas kaffe!
Men det är klart, det skulle ju va gott med en kaka till kaffet...

Puss o kram

Permalink Bara babbel Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback