Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Here we go again...

Jajemän! Jag har lyckats få mjölkstockning ännu en gång. I går när körven låg ute i vagnen och sov så vaknade han till. Jag min dumme fan står då i dörröppningen utan BH och med bara en tunn tröja på mig. Jag stod väl där och gungade vagnen ca 1 minut och det räckte. Jag tänkte efteråt att det kanske inte var så smart, men det var så dags då. Jag blir helt trött på mig själv...

I dag har jag en randig tröja på mig. Det är det snyggaste Milo någonsin sett. Han skiner som en sol så fort jag visar mig. Den är så fantastiskt snygg så att inte ens kan sluta titta på den när han äter:




(Tagna med mobilen därav kass kvalité)

Blixten Mc Queen är på tv:n nu för trehundrafemtioelfte gången. Dock har jag aldrig lyckats se hela så jag ska göra ett försök nu.

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback