Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hysterisk!

Lillkörven har aldrig tjutit så mycket som ikväll. Helt galet hysterisk har varit kan man säga. Anledningen: mamman har legat i badet!
Är han trött och vill sova duger ingen annan än jag. Inte ens pappan.
Detta är väldigt frustrerande för oss båda kan jag säga. Minns att Melvin också hade en period då det bara dög med mig, men han var verkligen inte så liten som 8 veckor då.

Milo är nu hur nöjd och lugn som helst, han är i famnen på mig.
Det är både skrämmande och fascinerande hur bestämda dom är redan från början...
Ingen muckar med bäbisen liksom!

Puss o kram

Permalink Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback