Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Krig!

Ja ute i snön alltså. Melvin vs mamman. Jag vann (såklart). I och för sig hade vi inte behövt kasta snö på varandra, det räckte med att stå stilla i blåsten så blev man en levande snögubbe.





Jag vann även när vi spelade wii. Melvin blev vansinnig, men huvudsaken är ju att jag vann. Eller hur?!
Den arga ungen är nu hos sin pappa och den mindre arga ungen sover.
Daniel tyckte det var ett perfekt väder idag för att åka till Jönköping och köpa en ny bil.
Dom satt fast i bilkö i Mariannelund nyss så dom har en bit kvar. Sen ska dom hem också...
Men en bil måste vi ju ha (säger jag som inte ens får köra bil) och eftersom vi sålde vårt fanskap igår hade han ju inte så mycket till val!

Jag är sugen på att sätta upp julstjärnorna. Det har aldrig hänt förut, att jag är sugen på det såhär tidigt alltså. Jag blir så trött på´t direkt. En stjärna här o där och kanske en stake räcker. Tomtar och annat krimskrams vägrar jag sätta fram. Dom ser helt otäcka ut och stirrar på mig hela tiden. Skrotis sa att han ville ha tomtar framme och jag sa att dom gärna fick va på hans rum, självklert tyckte han det va as bra!
En liten gran kommer alltid in dagen innan julafton och luktar sådär gott i ett par dagar. Sen blir ju den också jobbig med alla barr överallt.

Nu har jag lyckats svammla igen om massa ointressanta saker. Man kan säga att jag är lite av en expert på det ju!

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback