Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Någon som vet?

Blogg.se är ganska så tråkigt. Man kan inte variera utseendet på sina inlägg så väldans mycket, och det känns allmänt gammalt o gaggigt!
Därför vill jag nu blogga på något annat ställe, typ blogspot kanske? Det verkar som man kan ändra storlek på text osv där, och inte ens det kan blogg .se ordna!
Min fråga är då: kan man flytta mina inlägg som jag har dit? Jag vill ju att den här bloggens inlägg ska kunna läsas på den nya också. Fattar ni?
Please tell me!!!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Hej gum!

Jag har en gammal blogspot, jag bloggade ju där först.. och jag ska säga dig att jag är bra sugen på att gå tillbaka till min gamla adress... men som sagt det är ju kul att i så fall kunna flytta med de gammla inläggen...hm.. tåls att tänkas på... och jag tror att man kunde variera texten där mera... jag funderar även på att pratat med någon lite kunnigare och göra i ordning en "snygg" och bra bloggdesign, med egna kort osv.. en annan fatter ju inte riktigt sig ¨på sådant.... hmm..

Postat av: Malin

Ja just det du var ju där förut...Satt o kolla lite förut men kunde inte hitta ngt där man typ kan konvertera över inlägg. Surt är det men jag tycker det borde gå, man ska väl inte behöva typ kopiera ALLA gamla inlägg och lägga in på nya bloggen som ett inlägg. Skaplig tid det lär ta... Fatter du mina röriga förklaringar;)? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback