Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Uttråkad AB!

Jag gick inte och la mig förut. Jag tvättade håret i stället.
Just nu väntar jag på att körven ska vakna och äta sista målet för natten. Det är liksom ingen idé för mig att somna innan, eftersom han kommer vakna innan 23. Han har sina vanor redan nämligen.
Ni förstår hur uttråkad jag är just nu va? Jag menar, hur jävla intressant är det för er att jag har tvättat håret? Nu ska ni inte tro att jag är helt äcklig och inte duschar. Det gjorde jag i morse. Men att tvätta och torka håret tar lite längre tid, och nu för tiden så får jag anpassa mig lite efter Milos humör. Ni förstår vilket humör han var på i morse då va?
Jaha, ännu en helt meningslös sak ni fick veta!
Slutar nu innan det här ballar ur...

Godnatt eller något!

Permalink Bara babbel Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisen

Du är ju för söt gumman!!!

Jag älskar att läsa vad som händer o sker i ditt liv, vare sig det är tvätta håret eller något annat. Du skriver på ett så himla roligt sätt också så man får sig ett gott skratt mellan varven!!! =)

Puss på dig!!!

Postat av: Malin

Tack gumman! Puss

Postat av: Malin

Vad ville du storebror? Din kommentar var tom...

Postat av: Storebror

Jo jag skulle säga det att jag också läser allt du skriver med glädje. Men just nu tycker jag det var länge sen du skrev något...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback