Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Väntan...

Jag och vänta går inte ihop sig. I morse fick jag ett besked som jag väntar på att få bekfäftat. Ett roligt sådant är det, så jag vill veta NU!

Vi har sjukstuga här idag. Skrotis blev hux flux snorig när vi var hos Vickan o Danne i lördags kväll, och i natt kom hostan. 1  1/2 månad sedan sist. Jag är glad att han inte går på dagis, för där är det väl ännu värre med alla smetor bland barnen!
Vädret är ju strålande idag också. Man blir ju helt glad.
Film tittas det på nu, och sedan ska det visst bakas kladdkaka och sockerkaka säger bossen, så den här dagen går nog den också.

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback