Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Chock!!!

Ja jag är verkligen i chock.
I går såg Melvin något program där dom åt chokladbollar. Han ville att vi skulle göra det här hemma.
Sagt och gjort så var dom klara när han kom hem från dagmamman förut.
Han blev överlycklig och skulle genast smaka en. Han stoppar in den runda goda chokladbollen i munnen, och grinar illa! Han springer till papperskorgen och spottar ut den!!!
Han tycker verkligen inte om chokladbollar. Finns det verkligen sådana barn?!
Ganska bra ändå eftersom jag inte kan sluta äta när jag väl börjat. Jag menar, då behöver vi ju inte slåss om dom!

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin DAhl

Lisa har gjort choklad bollar idag. Maja älskade tyvärr....Och vi andra också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback