Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Gnällig

I dag är jag gnällig. Halsen är som i går om inte värre. Dessutom har jag ont i mina axlar och upp i nacken. Why? Onödigt är det i alla fall. När jag sitter eller står känns det som en heffaklump sitter på mina axlar. Irriterande.
Milo är på promenad med sin pappa. Jag kände inte för att förvandla mig från mysmongo till anständig riktigt än. Snart. Kanske...
Hade tänkt passa på o vila lite nu. Istället sitter jag här. Så jävla dåligt! Det kallas beroende va?

Nu har jag gnällt färdigt. Det känns faktiskt genast lite bättre. Om jag fortsätter gnälla hela dagen (stackars Daniel) känner jag mig nog tipp topp tills i kväll.

Puss o kram

Permalink Bara babbel Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback