Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Helt väck...

Mitt huvud befinner sig på något helt annat ställe i dag. Lillkörven har haft ont i magen i natt och alltså varit ledsen. Oj oj oj vad ont han har haft. Det gör ganska ont i mammahjärtat när man inte kan göra så mycket annat än att försöka trösta. Första vaken natten med skrik sen han kom för sju veckor sedan. Hoppas det inte blir så många mer sådana. Melvins vaken-skrik-nätter kan jag räkna på en hand. Väluppfostrade barn va?

Jag hoppas det kommer bli en lugn dag i dag. Vi ska hämta skrotis i A-rummet hos mormor sen. Han spenderade halloween-kvällen där. All uppmärksammhet på honom. Lycka skulle jag tro!

Veckan som kommer är en såndär bra vecka med mycket inplanerat. 2 årsdag, bäbishäng, DH kväll kusindejt...ja ni hör ju. Hur bra som helst!

Nu ska jag lukta lite på min bäbis!



Melvin är inne i en ta-inga-kort-på-mig-jag-blir-galen period. Därav inte så många kort på honom just nu...Men det kommer.

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cecilia Andersson

Stackars liten körv! Jag säger bara Minifoam, minform droppar!!! Hör av er om ni vill ha hjälp! Ses till helgen!

Postat av: Malin

Jag kom på att jag ätit lök dagen innan så det var nog jag som var boven i dramat :( i natt har han sovit lika bra som han brukar. Sköööönt!

Kram

Postat av: Cecilia Andersson

Verkligen skönt man kan liksom lite bättre hantera skrik under dagen men natten är ju till för John Blund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback