Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Hemmeve

Efter en visit nere i Jenny på fest. Bra fantasi på utklädning måste jag säga. Syskonen Iserstål tog nog priset. Hahaha herregud. Milo han var drake.
Ni ser klockan va? Helt mycket och jag är vaken. Måste va något slags rekord tror jag. Men jag ska nog lägga ner min trötta kropp i sängen bland kuddar och täcken nu och sova.
Typ det skönaste man kan göra faktiskt!

Puss o kram

Storebror: Var håller du hus? As länge sen du kommenterade här. Skärp dig!

Permalink Bara babbel Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: storebror

Jag är här. Vill ha en bok om melle. Sen vill jag ha mat i veckan också

Postat av: Malin

Jaså det säger du. När kommer du o ska ha mat då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback