Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Syskonkärlek

Premiären för Milo på Elvan blev precis så bra som jag hoppats. Han tyckte det va as roligt att hänga med alla barnen. Mamman tyckte ju det var ganska trevligt också, men inte som Milo!

Fotandet i lövhögen blev inte av häromdagen, men när vi var påväg hem förut var hela stadsparken full av löv, och självklart skulle skrotis kasta ett par.




(Iphonen har inte världens bästa kamera)

I morgon ska Milo läkarundersökas på BVC och efter det har Melvin bestämt att vi ska äta lunch på Donken. Blä säger jag men jippi tycker han. Han blev duktigt avundsjuk när han fick höra att brorsan varit på Elvan. Som tur är har dom öppet i morgon så ett besök dit blir det med. Han kommer verkligen ihåg exakt hur det ser ut och vad man kan göra där, trots att det är två år sedan han var där. Minst! Tänk om en annan hade sådant minne. Jag är glad om jag kommer ihåg vad jag gjorde igår typ.

Vädret har tillåtit spel och filmtittande under em/kvällen så det har vi utnyttjat.
Syskonen har även haft det lugnt och skönt ensamma utan en jobbig morsa:











Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback