Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Wääääääää!

Typ så har Milo låtit hela dagen. Skrik skrik o lite skrik.
Att kaffet var slut i morse har ju inte gjort dagen lättare heller. Visst hade jag kunnat gått till affären för att köpa kaffe, men då måste man se lite anständig ut och jag har verkligen inte kunnat göra mig lite anständig idag. Lillasyster och Olivia var förbi här en sväng förut, och dom stackarna fick se mitt eländiga jag...
Ja ja körven kan ju inte vara nöjd o glad jämt, förresten så sover han nu och jag har precis avnjutit en kopp kaffe. Kvällen kanske blir wedigt bra ändå?!

Milo och William skötte sig bra igår. Dom sov mest hela tiden så mammorna fick prata ostört, och oj vad vi prata. Om helt viktiga saker också. Bajs, degmage, spyor, prickar och andra superintressanta ämnen för en småbarnsförälder! Ljuvligt!

Nästa vecka börjar mitt nya liv. Lååånga promenader, öppna förskolan och mammaledighetsfika!
Jag kan knappt vänta!

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Låter som du har en super härlig tid framför dig nu! säg gärna till om du ska ut och promenera, för är jag ledig följer jag hemskt gärna med! :)

Postat av: Malin

Jaaaa! Jag ska ut o gå VARJE dag förhoppningsvis, dags att komma i form inför beach 2015 lr ngt;)

Hoppas vi ses ngt i helgen stumpan.

Puss

Postat av: Anonym

Jag borde verkligen följa med er, Beach 2011 närmar sig läskigt snabbt ;)

Postat av: Malin

Det får du så gärna göra Jenny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback