Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Wihooo!

Jag har just vunnit min första auktion på Tradera. Har aldrig budat förut och det var ingen stor grej, men jag vann!

Njuter av tystnaden som råder här för tillfället. Båda körvarna sover. Den stora körven är väldigt pratglad . Alltid. Och idag har det varit extra pratigt. Hela dagen har munnen gått i 380 på honom. Ordet mamma har säkert sagts 1000 gånger. Minst! Till slut går det inte att hänga med och svara rätt på alla frågor. O jösses vilket liv det blir då!

Lillkörven har mest sovit på sin 6 veckors dag!
Det händer verkligen något nytt varje dag nu. Han skrattar massor och gör dom mest söta små ljud. Det bästa som finns är att ligga och prata med storebror på golvet. Så fort Milo får se Melvin så ler han.

Titt på dom små liven:







Titt så söt:





I morgon blir det Elvan. Såklart!

Puss o kram





Permalink Babbel/Barn Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Sötaste och finaste barnen du har! :)

Ses vi ikväll gumman?

puss

Postat av: Malin

Aaa dom har jag lyckats med. Ja jag hoppas att vi gör det, men Milo har varit så styrigt i natt så jag är så trött. Men jag blir nog pigg till kvällen;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback