Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ammningshjärna!

Ja det har slagit till nu. O nej, det är inte ngt alla bara säger, det är verkligen så. Jag säger konstiga saker som jag inte ens förstår själv. Jag tänker långsammare och jag fattar inte dom mest självklara sakerna. Jag tror det kommer bli värre desutom, det här är nog bara någon light-variant!
Igår somnade hela familjen klockan 23. Milo och jag var vakna en gång vid 4 och en gång vid 7. Sen sov vi alla till 10.30! Har nog inte sovit så många timmar sen jag blev gravid. Min kropp fick sig nog en chock, för jag har varit konstant trött idag. Det är tur att skrotis har kommit hem idag och styr upp det hela. Visserligen är han bra på att sova han med, men i morgon ska han till dagmamman ett par timmar så då måste vi upp.

BVC premiär för Milo i morgon, på självaste en veckas dagen. Som han äter borde han iaf gått upp det han gått ner när vi åkte hem. (den meningen blev konstig men ni fattar va?) Det enda äckliga på en bäbis lossnade i natt (naveln.)

På tisdag ska jag få bort häftorna på snittet. Skönt för det kliar.

Röstningen är avklarad och vi passade på att ta oss en tur till lekparken när vi ändå var ute. Jag har aldrig sett Melvin så trött. Han sprang som en jagad räv eller ngt. Till slut såg det ut som han sprang i slowmotion! Han kan skena han.

Nu badar den stora ungen och snart är det dags för den lilla. Premiär med det också. Och allt dokumenteras flitigt av herrn i familjen.

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback