Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Magknip...

Aj aj! Nu har han fått magknip det lilla livet. Benen åker upp och ansiktet blir som ett russin. Efter det, gallskrik! Ger det sig inte får man väl testa magdroppar. Vet att vi fick ge sådana till Melvin en period.

I dag har det varit lördag. I alla fall i min hjärna. Alla har vi varit lediga och det sker annars bara på helger. Så en tur till stadsparken har det blivit.










Såhär spenderade Milo sin tid i lekparken!



Har kommit på att det här med bloggen är ett väldigt bra sätt att kunna gå tillbaka o se Milos framsteg osv. Man tror ju att man absolut inte glömmer när man fick första leendet eller andra sådana saker, men det gör man. Synd att inte jag inte bloggade när Melvin var liten...


Melvin


Milo



Melvin


Milo




Skrotis idag!

Vi har även gett oss på och tagit ett kort till tidningen. Hahaha ja herregud så tillgjort det blir när man ska radda upp sig sådär. Men vi gjorde det iaf hemma och kunde välja en bild där iaf Melvin o Milo är fina. Resultatet kommer på lördag tror jag.


Det här inlägget har tagit mig sisådär 2 timmar att skriva. Har det inte ammats så har det bajsats eller så har det varit aj i magen. Att skriva ett inlägg lite snabbt är nog bara att glömma ett tag framöver. Men jösses så härligt livet är!!!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback