Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sova sova sova!

Ungefär det har vi sysslat med idag. Alla. Jag blev inte människa förrän 15.30 då jag klev in i duschen. Vet inte varför jag är så trött för jag kan verkligen inte säga att jag är uppe på nätterna. Har ju varit så fruktansvärt pigg o allert, så någon gång kanske kroppen fattar vad den igentligen varit med om, och gör det just nu?!

Milos magknip botas bäst med att ligga på min mage (den är inte borta än tyvärr).



Såhär är absolut skönast att ligga!

För tillfället dricker jag kaffe, äter en chockladbit (jadå den är 70%), kollar på tv, bloggar och klappar Milo som är lite grymtig. Effektiv till tusen, I know!

Jag vill komma igång med min träning. NU. Jag vill inte vänta typ fyra veckor till som jag borde göra pga snittet. Visst, jag kan ta lättare promender o så, men igentligen vill jag ju köra igång på riktigt. Gymmet o hela kittet på en gång. Sätta kroppen i chock liksom. Aja får väl nöja mig med promenader ett tag till. Dock inte i fyra veckor,

Nu ska jag titta på Olle!

Puss o kram

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback