Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Inget vettigt, men ett inlägg i alla fall!

Ja igår var vi i farten hela dagen. En lite krasslig skrotis kom hem redan klockan 7. Ingen dagmamma för hans del. Vi var o storhandlade tillsammans med halva Västervik! Jobbar inte folk klockan 12 en fredag?! Fixade lite andra ärenden och sen ner på stan. D skulle klippa sig. Något han inte gjort på hur många år som helst. (nä han har inte varit långhårig men det finns rakmaskiner för hemmabruk). Milo och jag gick på stan under tiden och skrotis hängde i lekrummet som Chrisma har. Perfekt!
Sen åkte jag o Milo till Vickan. Resten plockade upp E och åkte iväg för att prova fiskelyckan. ( Förstår inte varför dom håller på, dom får typ aldrig napp)
Jag överdriver inte om jag säger att Milo var vaken 2 timmar sammanlagt på hela dagen. Är det verkligen normalt att sova så mycket? Han äter kissar o bajsar som man ska, men sen då? Sover o sover o sover. Dock var han och jag vakna 2 1/2 timma i morse mellan 3.30-6.00. Jävla magknip!

Skrotis och D är i simhallen och har det skoj. Vad Milo gör behöver jag väl inte ens tala om?
I kväll är ju den där kvällen jag bävat lite smått inför. Innan klockan 17 överger herrn i huset sin flock, och lär inte återvända förrän mycket sent. Det jag bävar för är tonåringen som flyttat in i min fyraårings kropp. Katig, uppkäftig (ja faktiskt) och döv. Jag blir galen och går i taket direkt. Visst, han har fått en lillebror som tar min tid och bla bla bla, men va fan, hur som helst får man inte bete sig ändå. Inte i det här huset i alla fall!


Mitt lilla monster!


Ser fram emot torsdag då flickorna ska på tjejkvällen som är på stan. Milo får följa med (om han sköter sig). Ser nästan mest fram emot den obligatoriska fikan på Tant Grön.

Kanske skulle passa på o slå igen mina bruna en stund innan vilddjuret kommer hem.

Puss o kram

Fy vilket tråkigt inlägg det här blev. Men va fan, det bjuder ja på!

Permalink Livet/Kärlek/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback