Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Vid liv!

Jag överlevde kvällen igår! Milo höll däremot på att få hjärtstopp ett par gånger. Bröderna är ganska duktiga på att vråla väldigt högt och väldigt ofta när det spelas Wii. Annars också för den delen!

Jag har inte kommit på vad det ska lagas för mat i morgon. Vänner och barn kommer hit och jag känner att makaroner och korv inte är värdig mat på nyårsafton!
Stassen är inte heller fixad eftersom jag alltid ska va ute i sista sekund.
Dessutom kommer en bunt med vänner hit ikväll för lite samkväm och glögg, så jag har inte tid att styra med det då.

Hade tänkt mig en liten bildkavalkad i året som gått, men dom flesta bilder ligger på en liten hårddisk (eftersom vår laptop fortfarande ligger i smådelar) och jag har ingen aning om hur man får in dom i den här datorn...är ganska oteknisk och livrädd när det gäller datorer. Skulle säkert lyckas radera alla x antal tusen bilder vi har, och då skulle jag dö!

Nyårsmenyn var det ju. Wish me luck!

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback