Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Friday night

Hej Du Fina!

Skönt med fredag? Min fredag har varit skön. När Finaste kom hem från jobbet så åkte vi hem till E. Satt på hans balkong i solen och det var riktigt varmt och skönt. Var och hämtade Melle hos dagmamman och han var så trött så han somnade direkt när vi kom tillbaka till Eric. Lill fisen min!!! Nu har vi ätit massa mat och jag är i vanlig ordning proppmätt. Men gott var det, fläskfile och hemmagjorda klyftisar med hemmagjord bearnaise sås och även kantarell sås. Mums fillibubblan va gottigt. Vet inte vad som händer och sker ikväll. Blir nog att vara kvar här och kanske titta på en film eller så.
Vad ska Du göra en kväll som denna?

I morgon hoppas jag på en fika med flickorna mina. Annars har jag inget planerat. Det är ju någon form av föreningsdag i morgon så det kanske blir att gå och strosa lite där. Hoppas att det blir lika fint väder i morgon som det varit idag.

Petra och Vickan, hur har det gått med Er tenta idag? Är ju övertygad om att det gick hur bra som helst!!! Ni är sååå duktiga.

Nähä nu ska jag nog jäsa ner mig i soffan och se om det är något vettigt på tv:n.

Trevlig fredagkväll på Dig.
Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback