Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Helgen snart över...

Godkväll Kära Du!

Har Du haft en en bra helg? Min har bestått av fika, fika, fika och så lite fika! Magen är som en ballong och ser jag en bulle eller en kaka till så kräks jag. Men mysigt har det varit. I fredags var mamma med sambo här. Vi gick lite på stan och Melle fick nya kläder och en jätte snygg jacka. Jag fick en fin tunika/klänning och en sjal från Vero Moda. Fick även pengar och presentkort som funkar i alla affärer. Toppen!!! I går var pappa med sambo och mina systrar här. Fick blommor och den nya Escada parfymen Ocean Lounge som jag gått och trånat efter, så nu luktar jag mumma vill jag lova! Idag har familjen Dahl (alla utom fem) varit här. Fick ett jätte fint armband från Ogräs, bio biljetter (bra eller hur Milla) hudvårdsprodukter och nagel grejer. Nu kan jag både lukta och se bra ut;-) Fick även en tavla av min ex svärmor. Ett kort på mig och Melvin som hon har klippt och klistrat massa fint runt (vet att det heter något tjusigt men kan inte komma på vad just nu).

Usch sitter i soffan och mår nästan illa av allt fikande. Vi satt ute på baksidan idag så det blev mycket lek och bus. Blir ofta så när bröderna Dahl sätter igång. Melle hade kul med "kusinerna" så han sitter här i soffan och tittar på bolibompa och är väääldigt lugn och fin;-)

Nu ringde den yngsta Dahl brodern och sa att dom skulle komma upp. Hoppas Finaste Daniel kommer hem snart så han kan fixa fika för jag tror ärligt talat att det kommer en liten kräka om jag börjar plocka med det.
Jobb i morgon em igen. Jobbar kväll plus jour på onsdag och sen går jag dagpass på torsdag så jag slutar 15. Då packar vi väskorna och drar med Vickan och Danne mfl till deras stuga och firar valborg. Wiiiie ska bli så jägarns kul. Blir borta till på lördag. Tänk om vädret ville vara varmt och fint även då, vore inte fel.

Nähä nu ska jag gosa lite med sonen inan han ska duscha och sova.

Ha en trevlig kväll.
Puss och Kram

Permalink Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Absolut gumman, biobiljett lät ju jätte bra! Nu ska vi bara se vilken bio vi kan gå på =)

hoppas att ni får en kanonbra Valborg!!



Puss o Kram!!

Postat av: milla

jodå, det känns JÄTTE bra!! Helt kalas att ha fått flytta och bo i huset!!

Klart att du ska ta o komma förbi en dag! =)



Puss!!

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Gott med massa fika! :)

Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha, ja det är sant ;D

Allt bra med dig? :)



Rösta gärna på mig som veckans blogg hos tmp=55a53abaa5a21da26eb6e70078f7fd01cde08c84" rel="nofollow">http://soeticz.webblogg.se/2009/april/veckans-blogg-finalister-1.html?tmp=55a53abaa5a21da26eb6e70078f7fd01cde08c84 (A) jag är nr 11. det hade varit jätte snällt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback