Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ny dag, ny hårfärg!

Hej Du Fina!

Efterlysning: Var är alla kommentarer. Vill ju veta vem Du är som läser!

Har Du saknat mig? Har ju inte bloggat sen i söndags... Fy på mig!
Hm..kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndag. Jo just det jobbade ju på em/kvällen och på dagen vårdade jag Finaste Daniel som var magsjuk. Vi var lite lata i söndags och köpte mat på Åhmans. Finaste tog västkustsallad på sina pommes och det var ingen bra idé...Han blev jätte dålig på kvällen och höll på hela natten och nästan hela måndagen också. Fick senare höra att en annan som åt där på söndagen hade haft det lika roligt under natten! Tror inte Daniel kommer äta västkustsallad på länge;-)
Igår var det min lediga dag. Finaste var hemma igår också så det blev lite mys i soffan när Melle var på öppna förskolan. På kvällen var vi hos Melles pappa som fyllde år i måndags. Jag fick även present av honom och hans flickvän. Fin fina glas och kastrull underlägg från Bohaget. Tack!

Idag lämnde jag Melle hos dagmamman och cyklade sen ner till frissan. Klippning och ny färg i håret. Blev lite ljusare i håret men absolut inte blond. Har aldrig varit såhär ljus i huvudet men jag tror att jag kommer trivas. Bra att vara lite ljusare till sommaren eftersom det bleks så mkt ändå. Tre timmar fick jag sitta i stolen och bli ompysslad. Skööönt.
Dom hade en elev där idag som tvättade håret och som jag fick huvudmassage av. Jag DÖÖÖR så skönt är det. Tur att det inte är lika skönt att tvätta håret hemma för då skulle Du få umgås med mig på toaletten!

Jobb idag 14.45-22 plus jour. Idag kommer en ny tjej som ska prova på jobbet. Vi behöver vikarier. Jag är nog inte så bra att gå brevid för jag glömmer att dom ska göra sakerna och gör allt utav bara farten själv. Men men det blir nog bra.
I morgon slutar jag 15 och klockan 18 bär det av till Väderskär med Vickan och co. Kul kul kul!!!

På fredag har jag och Finast varit tillsammans i sex månader och 1:a juli blir vi sambos på riktigt för då blir han av med sin lägenhet. Tiden går fort när man har roligt heter det visst!!!

Nu ska jag ta och packa min väska och bege mig ner på stan och se om jag kan hitta en present till Daniel.
Bjuder på några kort på Melvin.

 
En annorlunda hatt!

 
Spelar fotboll.                   Nya fina jackan.

 
Trevlig onsdag på Dig!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: milla

Gumman, du måste ju lägga ut en bild på ditt "nya" hår!! Nyfiken på att se hur det blev! =)

Puss o Kram på Dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback