Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

ALV

Färdig jobbat för idag. Fick dessutom sluta en timme tidigare. Tack Carro!!!
Hämtade lill skutt tidigare idag så vi har gungat lite ute och sen tittat på Emil. När D kommer hem ska vi åka till Ankarsrum och lämna Melle hos mormor. Hon ringde igår och ville "låna" honom för dom två ska åka till ALV i morgon. Blir nog mysigt som tusan för honom. Hälsa på Emil, Pippi och Ronja. Skulle vara roligt att följa med, men jag jobbar. Kan tänka mig att Melvin tycker det kan vara ganska roligt att åka med bara mormor också, slippa ha med sig jobbiga morsan överallt;-)
Känner jag min mamma rätt så kommer Melvin hem med diverse saker därifrån...!

Är så trött...skulle inte ha några som helst problem att somna nu. Meeeeeen i morgon har jag sovmorgon. Ååå vad jag ska sova!! Lunch med två fina i morgon också. Blir mysigt.

Dax att laga till lite middag. Makaroner och korv har sonen beställt. Ingen gourmet middag direkt men ja gillert!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback