Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Fredag!

Ja nu är det fredag igen. Måndag och fredag är det hela tiden känns det som. Dagarna i mellan bara springer iväg. I går skulle jag ha sovit jour på jobbet men jag fick så satans ont magen så det var bara att bege sig hem klockan 20. Vet inte vad det var som hände riktigt...bättre idag men fortfarande öm i magen på ngt sätt. Konstigt må jag säga!

Varit på la stada med fina Vickan på fm. Hittade dop present till lilla Maja, en barbapappa sparbössa på Ogräs. Jätte fin. Skulle vilja ha en sån själv faktiskt,-) Kläder tills i morgon tror jag är kirrat också. Köpte mig en kjol från Åhléns igår som jag titta på länge. Fin som snus.

Hämtade Prinsen klockan 12 så nu är han hemma igen. Finns inget bättre kan jag lova. Blir mys för hela slanten ikväll när finaste D kommer hem. Var han är behöver jag väl inte ens säga...

Äckligt väder är det ute idag. Kvavt och konstigt. Blir svettig bara man andas. Jag tycker inte om åska men idag skulle det behöva komma ett rejält oväder för att rensa ur. Ge ma muller och blixtar tack!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback