Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

It´s a rainy day...

Ja eller något sånt. Klockan 8 öppnade sig himmlen och det regnade inte, nej, det forsade ner! Blev att lämna skrutt lite senare när det värsta var över. Fick mms från dagmamman förut på en dyngsur Melvin hoppandes i en giganisk vattenpöl. Håret var t.o.m blött! Han var överlycklig iaf!

Jobb som vanligt idag. Skulle hellre ligga hemma i soffan under en filt, titta på en bra film och dricka te. Men men icke sa nicke.

Vad ska man ha på sig på ett dop? På lördag ska lilla Maja döpas. Present ska inhandlas, så också kläder till mig. Har Du något tips? Ge ma!

Håret är nu klippt och färgat. Är i nte helt nöjd men det blir jag aldrig hos frissan hahaha. Måste vänja mig lite först så blir det nog bra sen. Ingen utväxt kvar längre och det är ji skönt i alla fall.

Nä men nu ska jag nog ta och pilla navel ludd eller göra något annat spännande tills det är dags att åka till jobbet!

Puss o kram



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback