Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lill lördag!

Ja onsdag idag och näst sista jobb passet för veckan. Skööönt!
Ikväll när jag kommer hem är dessutom den finaste av dom finaste hemma igen. Åååå va jag ska mysa och snuffa! Hämtade honom hos dagmamman igår och när vi kom hem somnade han nästan direkt. Fick väcka honom när E kom och skulle hämta honom så det blev inte mycket mys då ;-(.

Om tre månader har jag och älskling varit tillsammans i ett år! Jisses vad snabbt det går. Har en alldeles speciell liten överaskning som han ska få då, fina Vickan är så snäll och ska hjälpa mig med det. Krävs lite tid och planering så det är bäst att börja i god tid. Spännande spännande!

I morgon börjar jag klockan 7! Hur ska jag orka ta mig ur sängen, och dessutom få upp den tröttase treåringen i världs historien? Fasar redan kan jag säga. Men på ngt sätt brukar det  lösa sig och Melvin är jätte duktig hur trött han än är.

Har en dag idag då allt bara känns bläää. Tråkigt och jobbigt! Skulle bara vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och ligga där tills mina fina kommer hem. Sover så dåligt på nätterna också. Skulle vilja vakna och känna mig utvilad. Måste vara en härlig känsla.

Nu ska jag gå och dra något gammalt över mig!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback