Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Regn!

Ja idag regnar det lite smått. Ganska mysigt att sitta i soffan under filten med datorn i knät, och höra smattret.
Ledig dag idag. Ska hämta prinsen klockan 15 så han slipper vara hos dagmamman till 17 då E kommer hem. Lääängtar!
Skulle verkligen behöva städa och tvätta också. Varför ska sånt vara sååå tråkigt?

I morgon jobbar jag 14.45-22 och torsdag 7-15, sen är det helg för mig! Riktigt skönt att sluta tidigt och dessutom inte sova jour som jag alltid gör på torsdagar annars! På fredag em åker vi till storebror och flickvän i Växjö. Planerar att stanna till söndag, men eftersom dom har katt får vi väl se hur länge stora Finast klarar det. Han är väääldigt allergisk mot katter.
Ska bli mysigt att komma härifrån en helg och se lite annat. Önskar jag hade en hel drös med pengar liggandes så man kunde shoppa lite där, men sån tur har jag ju självklart inte.

Skulle vilja ha lite samkväm med flickorna framöver också. Vet inte riktigt hur vi ska få ihop det bara med jobb och sånt så det passar alla. Jaja någon gång ska det väl fungera!

Nu ska jag vara lite duktig och göra fint i hemmet!

Puss o kram


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback