Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Soooool!!!!

Ja idag verkar vädergudarna vara på bra humör. Lite mulet i morse men nu börjar det ordna upp sig;-)
Har lämnat fisen hos dagmamman och jag själv har ätit frukost. Ska nog ta och bege mig ut på baksidan och sätta mig och läsa och dricka en kopp kaffe till! Nice!

14.45 är det jobb. Melvin ska till E idag så när jag kommer hem från jobbet kommer det vara såååå tomt här. Ja finaste D är hemma men det saknas ju någon...
Prinsen har under heeela semestern antingen somnat i soffan alldeles för sent, eller så har han fått sova hos oss. Mysigt men ibland kan det vara skönt att få sova bara tillsammans med Daniel. Så igår samlade jag kraft och förberedde mig på kamp eftersom jag bestämt att Melvin skulle somna i sin säng i sitt rum som han brukar...När klockan slagit sovdags gick han så duktigt in i sin säng och la sig utan en enda protest! När jag suttit hos honom ett par minuter och Dada gjort samma sak, somnade han som en stock! Hurra hurra hurra säger jag! Att han lekt med grannen Elias hela dagen hjälpte nog till lite också, eftersom han var väldigt trött efter all lek och bus.

Nu kallar solen på mig, och lydig som jag är så ska jag gå ut till den.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback