Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ledsen tomte...

I morse var det luciafirande för Melvin. Precis innan alla barn skulle gå ut och upp på scenen får skrotis syn på oss och börjar gråta. Han slutar inte när dom kommit upp på scenen och mammahjärtat blödde så han fick komma och sitta i mitt knä medan dom andra barnen sjöng så fint. Inte lätt o va liten ibland...;(

Ett lite lagom jobbpass idag,14.45-20 och i morgon har jag fixat mig ledig. Skulle bara ha haft lördagen ledig och eftersom jag jobbar kväll hela veckan skulle jag inte ha träffat lillen något alls, och det kändes icke bra. Tur att man har dom bästa jobbarkompisarna!!! Så ikväll har jag lovat att Melle får vara aken längre så att han och finast kan komma och hämta mig på jobbet.

Lite snö har vi fått. Höll på att drutta på arslet ett antal gånger när jag gick hem i morse. Halt som tusan. Hoppas det kommer ordentligt med snö så skrot och jag kan åka pulka i morgon...

Har date med Petra och Vickan i morgon. Lovely!!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback